Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.08.2013 01:29 - НЯКОИ ХОРА МРАЗЯТ ДО ГРОБ,ТОВА НЕ СЕ НРАВИ НА ГОСПОД БОГ!
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 1301 Коментари: 1 Гласове:
5

Последна промяна: 23.08.2013 00:03

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image


Този човечец още когато Полина пееше ми се закани,че заради  уж поетесата Златка Митева-еsen и заради себе си,че съм му била противна,ще ме удари жестоко и най лесно му било по Полина.Неговият братовчед ,който съще беше тогава в сайта блог беге ме предупреди,че Веско от Асеновград- leif де е лежал в затвора, че е много отмъстителен и пред нищо не се спира.Озлобял е след раздяля с жена си и най вече с любимата си дъщеря. По това време пускаше мои снимки с мои стихове в ютуб по подобие на този Мирослав от Скопие,затова и досега си мисля ,че са едно и също лице. Накрая уж го спряха поне в ютуб, но той не се спря -направи анкета срещу мене на снимките ми бе напарвил не той разбира се зъби на глиган и пускаше анкета с подписка срещу мене, след време февруари 2009 ми изтриха блога в блог беге-най големият за тогава, с най много коментари все римувани -хиляди най вече мои. Зад този престъпник стоеше  Златка поетесата esen с нейният спонсор Кирил от Казанлък -comfy. Идваха дори в Плевен при моята ученичка Деница и църквата на Сторгозия -моят квартал,така им казали,че да се застраховат да не ги хванели кретвите ми и магии--дрън,дрън, а може би идваха та и в училището ми да правят те нещо такова! Работатa беше ,че Златка е изгубила едната си дъщеря като дете още в последствие и Кирил май син, а моята е в агония  и тегло....6-та година след като пак от жалби от всякъде и колежките и Полина напусна "Пайнер". Сега в блог беге е същото -надписват се гласове по масово , лидерстват същите ,но вече имат по мн никове, а тогава мене уж заради това ме изтрили! Копираха стиховете ми и започнаха да ги пускат от свое име без да знаят ,че съм ги пуснала на много места.Сетиха се да ме поканят пак в блог беге, след като не мина номерът им в блог беге да направят мнооооого профили все на секири и пишеха глупости от мое име, та дори и за сина ми,че се посирал...! Изтриха  и на Полина блога там с мнооого нейни снимки, както и жупел профила ми за проза,това пък пречеше на другият от Асеновград Стефан-cefulesteven.Той по късно и досега дойде да живее в моят град Плевен, уж заради жена,но не е така! Избяга...там доста се осра с този Веско,Златка,Кирил и др. от етноса. Сега са доволни,че страдам заради дъщеря ми,че Полина е по зле от всякога, че се бори за живота си вече пета година,че са си отмъстили най вероятно чрез Асеновградският ходжа-някой ми го подшушна! Но тепърва ще им се връща,защото Полина не е виновна за моите грехове, както  и злобните чалги също не разбраха,че Полина няма вина заради майка си.
Макар че за мене истината е друга и голяяяяяма-детето ми беше в онези среди....завистта и злобата на онези им надделя над разума и човешкото,което е било в оскъдица в тях.

Име: веселин терзиев
Възраст: 39
Пол: мъж
Град: Асеновград
ICQ: 472822628
Интереси: доста....


image


ЕДНО СПЕЦИАЛНО ПОРЪЧЕНИЕ, НА leif.blog.bg С ЖЕЛЯЗНО ОТВРАЩЕНИЕ!

Кой не е виждал рибар със фес?
Смях се на глас, с кеф смях се и днес!
Някакава болна и злобна душа,
рови в живота ми и и в мисълта,
щото си няма собствен живот,
щото признава само хомот
на волни, свободни, красиви животни,
не като него копитни, хоботни.
К..... гадно , родено за мъст,
с миризма остра и сопол гъст,
blog.bg такова изчадие има,
дори се гордее с него и с трима
още такива умни глави,
хем некадърни, хем злобни души!
Посяга на всичко чисто и свято,
на Господ Бог даже, любимо,признато.
Посегна на мен и на мойте деца,
защото си няма деца и жена,
най нисша твар, перверзник, мръсник,
на разни рибки подава език!


cekupama









Гласувай:
5



1. aip55 - Злобарите са,
24.08.2013 18:30
като въглена, ако не те опарят, ще те очернят
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5356455
Постинги: 6089
Коментари: 3244
Гласове: 28837
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930