Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.03.2016 22:31 - ДЪРЖАВАТА НА СЛЕПЦИТЕ
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 1960 Коментари: 5 Гласове:
10

Последна промяна: 15.12.2017 23:43

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image

О, мой Боже!
Късно ли е, Боже?
Късно ли е да се осъзнаем
и врагът да опознаем?
Като врачките си баем,
правим заем след заем,
чакаме вси наготово
време по добро и ново!
О, мой Боже!
Късно е. Не може
времето да върнем
да си простим, да се прегърнем!

стихове и клип А.Х.Т. sekirata

https://www.youtube.com/watch?v=dmM20_bNoVk
sekirata Durjavata na slepcite
zashto li zaglushen?!

https://www.youtube.com/watch?v=g6NT_ey89g8
sekirata Bojiat narod










Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sekirata - Обичам народа си повече от Вас двамката,лицемери и дупедавци! Народът ми е болен и измъчен,стреснат ИИИИИ от такива като Вас продаващи го!
13.03.2016 12:53
Последни 20 регистрирани посетителя
11:33 - jelezov
11:24 - jelezov
11:09 - krumbelosvet
10:46 - krumbelosvet

Влезнаха тези двамката, всъщност направиха така, че след тях никой не влезна в блога ми! Ееее... познайте защо? Да се саморазправят с мене,че съм писала срещу народа си, а всъщнсот на тях им е платено-плащат им хонорар да пишат и тук ,че у нас се живее много добре,че народът ни е здрав,щастлив,че управляващите са на висота и др. подобни. На такива им викам аз платени душици, дупедавци, хора без грам собствено достойнство, акъл и продажници. Представяте ли си аз съм БИЛА ОСМАЛИЙКА! Ха , ха.. точно АЗ! Тогава те кво са-пършеи на народа, на държавата, ако има такава?! Моля такива хора да не ми посещават профила, за мене не са хора.Те са просто едни работници И тук на ХОНОРАР!
цитирай
2. katara - aнита ,a lidis, каква е ...
13.03.2016 15:17
имаш ли понятие ?
лудата има 33 ник имена и...
само цака Първа с минуси..
.. а ,тя какво заслужава? всеки ден да е най четената ли ?
срамота, големи хора сме , малко достойнство...
благодаря за разбирането.
Юлия

цитирай
3. sekirata - Аз не мога да отговарям за другите в този сайт,нали си има админ,модове?!
14.03.2016 00:43
Когато лично мене ме засегне някой,като оня астролога вулгарен ,който се пише и политик тогава сама се защитавам както аз си знам. Но тези двамцата по горе взимат хонорар,както и една съгражданка тук, която си блъска постовете с неща, които не разбира и не е учила за тях,но да върви бизнеса и да е лансирана тук -това е важното и за друга пак от Плевен работи в съда...И тези случаи не са единични.За съгражданите си знам всичко. Но за хора от чужбина пишещи тук не мога да докажа. МОДЕРАТОРИТЕ НАЙ ДОБРЕ ЗНАЯТ И ВИЖДАТ ВСИЧКО, НО ЗА НЯКОИ СИ ЗАТВАРЯТ ОЧИТЕ ,обикновено по млади мацки и платежоспособни мъже. Лидис не е млада мацка,нито би давала пари за слава.
apostoloff всъщност не е изперкал,прави се на такъв,че когато един ден не стане така както пише и говори тогава да се измъкне,че бил изперкал и не помнел какви ги е приказвал,но сега си взимат парите той и другите,за да пишат каквото им се нарежда. Забравиха си професиите. Все политици станаха, дърпат ДЯВОЛА ЗА ОПАШКАТА. А ВЕЧЕ Е ПЪЛНО И У НАС С БЕЖАНЦИ,те чуват,виждат и трепят....и в интернета ги има.
И за Лидис,аз не мога да си представя ,че тези много профили, за които пишете са нейни,на много места писах, че тя не живее сама, а и там е доста далеко и всичко става....И на мен ми се е случвало да ида някъде на гости и от там да си пусна пост,а понякога и често ходя на едно и също място и пак пускам пост,що не и регистрация, но не в блог беге разбира се.В един друг сайт сега блокираха профил на човек,който няма комп и пише където иде по приятели.Защо няма вече не знам,безработен е доста време,явно финансови причини.
Та това е . Лидис е предизвиквана,провокирана, така мисля аз.
Тя нали писа в сайта ,че е обидена за някакво списание ,че не е включена, а наистина и аз като разбрах кои са в него се изсмях,но Лидис е по докачлива. Не че аз не уважавам моите творби и не се чувствам пренебрегната,но просто гледам отвисоко на нещата-Кой ми го прави и дали си заслужава,какво толкова прави и като са по прости и по некадърни от мене-Майната им!Не се огъвам,отвръщам на удара по мой си начин.
Хайде, лека вечер! И по ведро.
цитирай
4. katara - ани, аз обичам да казвам ,каквото мисля...
14.03.2016 12:20
и първом мисля, какво казвам...
жалко ,че лидия сама се изложи ,като
злобна,истерична бабка,с около 20 ник имена/ 100 % !!
няма друг в блога, който да ръси минуси по 24ч.
не ми е думата за плащане. И,на мен не ми плащат,
макар ,че имам 4 активни профила..
Имам акъл, време и средстава ,пиша...
но, търся всеки ден нова изненада за
Негово величество Читателя ...
който все още ни търпи....
Благодаря за отговора!
цитирай
5. sekirata - Кое от двете е вярно и админа нима не вижда ако е така? Ако е така! Много народ тук имат по много никове и профили,личи си.
14.03.2016 18:46
"aнита ,a lidis, каква е ...
имаш ли понятие ?
лудата има 33 ник имена и..."

"жалко ,че лидия сама се изложи ,като
злобна,истерична бабка,с около 20 ник имена/ 100 % !!"

33 или 20 ? 100% ?

В крайна сметка аз съм никоя в този блог,дори не го спонсорирам, като някои и затова си правят каквото си искат особено поетеси и платени драскачи за политика. Има си управници и и собственици на блога,тяхна работа е . 2009 година, когато ме изтриха и се изгавриха освен с мен и дъщеря ми, дори със сина ми-"Петърчо..." и оня ден пак ми пишат така, къде са модовете ,админа?!

Къде е правдата, къде?! Какво те търсят ,под вола теле?!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5330867
Постинги: 6086
Коментари: 3244
Гласове: 28835
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930