Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.08.2014 18:33 - ТЯ БИЛА ....ЖЕНА и то каква....ВЯТЪРНА?!
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 743 Коментари: 0 Гласове:
-1

Последна промяна: 26.10.2014 22:25


image

Блогът на Лорета, 50

Аз съм жена

Аз съм жена, не от онези наивните - знам си цената. Ничия болка не искам. Просто се случвам. Има ме, просто ме има, има ме в нощите, има ме в дните. И в мислите... Аз съм такава - непримирима... и търсеща. Нежност, която когато прелива, влудява. Винаги тръгвам по неутъпкани вятърни пътища. Истински трудна за обич. И за забравяне. Яна Вълчева  

 

Мила,Лорета,да речем че се казвате така,както сте се представили,на което аз лично не вярвам! Да се правят профили с какви ли не имена, а да се пускат лични стихове или просто поръчково е модерно -супер модерно в интернета ни.И защо не,след като дори в реала масово се крадат и пре преиздават разни творби и то така,че просто не може да се разбере кой е първоизточникът. Който може, разбира и смея да твърдя ,че аз съм от тези,които разбират кой от къде взима и какво и как го представя и къде. До кога обаче ще прави така това и аз не знам. Изглежда докато му се свършат връзките и паричките, приятелствата. Та  тази Яна Вълчева дали се казва Лорета или просто двенките са много близки, а и не е доказано че са жени, това е първото което кара читателя да се замисли, а не да се отпусне на удоволствието да чете .Така и аз се зачетох -случайно, насочиха ме че било в зона на редактор, което за мене  100% означаваше, че е  едно нищо, просто връзкарска работа, но обещах на човека да го прочета и анализирам.Това творение дори не е написано стихотворно, а като малка част от разказче при това доста разхвърляно, като ...всичко. Отнесени приумици,небивалици и фантасмагории.

Това винаги ме е отвращавало в нашите съвременни творци,това дето търсят сложни думи за изказване на простички красиви неща от живота!

Та тя не била жена от наивните и си знаела цената. Умря циганката дето те хвали, мила! Не е етично сама дори в стиха си , Янке, да се хвалиш.Остави това на хората около тебе. Не искаш болка, а просто се случваш.Жено, ти преиграваш, прекалено се "поетизираш". Как става това "случване", ако те чуе ДАРВИН ?! Непримирима,търсеща....то цяла автобиография , но липсват ФАКТИТЕ, ДРАГА? Най важното е дори в поезията "бяло на черно" да се турят картите на масата и всичко да е разголено,истинно, истинско, а тук НЕ Е ! Повече от тъпо е схващането,че някой ще разбере как такава ..нежна жена се препъва по утъпкани  пътища,при това вятърни?! Как ли става това?Тя си знае ,но особено думата утъпкани" много "върви" на всичките нежности и други краски за главната героиня! А като сложим и това, че била трудна за обич, започвам да се питам откъде тази нежност в нея, навярно от това, че е на сухо, няма любовнник или го е загубила вече и като резултат е написала тази Велика творба. НЕ сгреших, накрая наистина си признава -"И за забравяне."Но по всичко личи, ЧЕ ТЯ НЕ МОЖЕ ДА ЗАБРАВИ....! Колко плоско, елементарно изложение и какъв изказ, чудя се защо обещах да чета този сърбеж на някоя си, егото и...

Истински съжалявам,че по този начин на писане някои поетеси си мислят, че са по различни, а става точно обратното, остават неразбираеми, а за хората, които разбират от поезия са СМЕШНИ, МНОГО СМЕШНИ! Ако случайно някой се обади и ми каже,че този напън на стих по горе обрисува обобщен образ на жената въобще, то уверявам ви, че не е това изказа и изложението. Дори това, че не трябваше да започва с "Аз".

Ето мои два стиха в мои клипове,които наистина съм ги писала за жената,но не категорично за мен и като хвалба.

 


 
Лорета,Яна или която и да си там, който и да си там, съветвам те спри се, защото някой друг може да се препъне по утъпкания ти път! Някой,някоя....може да ти даде по опасен урок .




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5311555
Постинги: 6085
Коментари: 3244
Гласове: 28821
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930